مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19حوادث

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در ایلام


فرمانده انتظامی انتظامی استان از رفع تصرف 2 هزار مترمربع اراضی ملی به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت افتصادی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی، مبنی بر تصرف 2 هزار متر مربع از اراضی ملی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با همکاری یگان حفاظت اراضی ملی مسکن راه و شهرسازی استان و انتظامی شهرستان ایلام نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این ملک متصرف شده، 100 میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، تصریح کرد: متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار پلیس است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با اخلالگران نظم اقتصادی جدی تر از هر زمانی است، از مردم خواست چنانچه با تصرف در اراضی ملی توسط افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در ایلام

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در ایلام