مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19سياسي

«اوج» به «روایت فتح» پاسخ داد/ پیگیری قضایی کنید!


احسان محمدحسنی مسئول سازمان اوج در بیانیه ای خطاب به بیانیه روز گذشته بنیاد روایت فتح درباره مستند «آقامرتضی» از پیگیری قضایی حواشی این مستند استقبال کرد.

- احسان محمدحسنی مسئول سازمان اوج در بیانیه ای خطاب به بیانیه روز گذشته بنیاد روایت فتح درباره مستند آقامرتضی از پیگیری قضایی حواشی این مستند استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، احسان محمد حسنی مسئول سازمان هنری رسانه ای اوج در به بیانیه بنیاد روایت فتح که روز گذشته در رسانه ها منتشر شد پاسخ داد.

متن احسان محمدحسنی مسئول سازمان اوج به شرح ذیل است: هر دم از این باغ، بَری می رسد…! چند خطی در پاسخ به شب نامه همسنگرانِ تازه واردم در بنیاد روایت عزیزان، دوستان، برادران! بنا نداشتم در این هوای غبارآلود و وانفسای کرونا زده و در این سرمای استخوان سوزِ وضعیت سیاسی، اقتصادی و روانی کشور و خندق بلای دولت ساخته، وارد حاشیه تکراری و قابل پیش بینیِ عده ای از خواص، برای مجموعه مستند ماندگار، تأثیرگذار و ارزشمند آقامرتضی شوم امّا انتشار بیانیه شتابزده و از سر ذوق و هیجانِ برخی همسنگرانم در بنیاد روایت، علاوه بر غصه و حیرت، ناگزیرم کرد چند خطی را قلمی کرده و در اختیار اصحاب محترم رسانه قرار دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوج» به «روایت فتح» پاسخ داد/ پیگیری قضایی کنید!

«اوج» به «روایت فتح» پاسخ داد/ پیگیری قضایی کنید!