مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-19سياسي

مجلس و دولت از توسعه آموزش های مهارتی حمایت کنند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تمام ارکان کشور اعم از دولت و مجلس باید در راستای تقویت و توسعه آموزش های مهارتی در کشور به دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک و حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین امید افزود: توسعه آموزش های مهارتی و افزایش مهارت و تخصص نیروی کار، وظیفه ای است که طبق قانون برنامه ششم توسعه کشور بر عهده این دانشگاه قرار داده شده است و تمام ارکان کشور اعم از دولت و مجلس باید در راستای تحقق این مأموریت و تقویت و توسعه آموزش های مهارتی در کشور به دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک و حمایت کنند.

وی گفت: طبق طرح ساماندهی آموزش عالی کشور حداقل 30 درصد از جمعیت دانشجویان کشور باید تحت آموزش های مهارتی قرار گیرند که در حال حاضر میزان دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های مهارتی کشور خیلی کمتر از این است و ما از برنامه عقب هستیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تمامی اقدامات و برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال های اخیر در راستای کیفیت افزایی و مأموریت گرایی بوده است که مخاطراتی نیز داشته است ولی این دانشگاه امروز به جایگاه با ثباتی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت از توسعه آموزش های مهارتی حمایت کنند

مجلس و دولت از توسعه آموزش های مهارتی حمایت کنند