مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-19سياسي

آخرین ایستگاه خط 3 مترو در آستانه افتتاح


آخرین ایستگاه از خط 3 مترو تهران که در واقع بیست و پنجمین ایستگاه آن محسوب می شود، ظرف هفته های آتی آماده بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی امام مدیرعامل شرکت مترو ضمن اعلام این مطلب گفت: ایستگاه اقدسیه در بخش شمالی خط 3 مترو تهران که عملیات عمرانی آن از سال 1391 آغاز شده است، پس از سال ها انتظار در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

این ایستگاه با 8 هزار مترمربع زیربنا، بین دو ایستگاه نوبنیاد و شهید محلاتی قرار داشته و با 8 رشته پله برقی و 5 دستگاه آسانسور افتتاح خواهد شد.

طول سکوی ایستگاه 160 متر و عمق آن از سطح زمین 23 متر است و امیدواریم تا پیش از پایان اردیبهشت ماه، شاهد آغاز بهره برداری از آن باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو، دلایل طولانی شدن تکمیل ایستگاه اقدسیه را عمدتاً در 2 مورد مسائل حقوقی مرتبط با زمین این ایستگاه و نیز مشکل تامین به موقع منابع مالی برای بهره برداری هرچه سریع تر از آن برشمرد.

گفتنی است خط 3 مترو تهران به طول تقریبی 37 کیلومتر تا کنون با 24 ایستگاه در حال خدمت رسانی به مردم بوده و ایستگاه اقدسیه بیست و پنجمین ایستگاهی است که در این خط به بهره برداری می رسد.

البته طراحی و اجرای یک ایستگاه تقاطعی از خط 3 با خط 2 مترو نیز در تقاطع خیابان های امام خمینی (ره) و حضرت ولیعصر (عج) مجدداً در دستور کار شرکت مترو قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین ایستگاه خط 3 مترو در آستانه افتتاح

آخرین ایستگاه خط 3 مترو در آستانه افتتاح