مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-19ورزشي

تیم های ایرانی در عربستان و چند ابهام بزرگ!/ سعودی ها هم به ایران می آیند؟


پنج سال از تصمیم AFC مبنی بر انجام دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف می گذرد و بدون هیچ توضیحی اعلام شد که باید دیدارهای دو نماینده ایران حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان سعودی برگزار شود، - تیم های ایرانی در عربستان و چند ابهام بزرگ!/ سعودی ها هم به ایران می آیند؟ پنج سال از تصمیم AFC مبنی بر انجام دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف می گذرد و بدون هیچ توضیحی اعلام شد که باید دیدارهای دو نماینده ایران حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان سعودی برگزار شود، اتفاقی که با ابهاماتی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 26 اسفندماه سال 1394 بود که سرانجام فشارهای سعودی ها جواب داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما گزینه کشور ثالث را به عنوان میزبان بازی های نمایندگان ایران با عربستان انتخاب کرد، پس از دی ماه سال 98 بود که لغو میزبانی از تمامی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در دستورکار AFC قرار گرفت.

گام اول محرومیت نمایندگان ایران در میزبانی از عربستانی ها کنفدراسیون فوتبال آسیا آن زمان در بیانیه خود نوشت: متاسفانه باید اعلام کنیم که تنش بین ایران و عربستان همچنان ادامه دارد.

حکومت عربستان هنوز ممنوعیت سفر شهروندان خود به ایران را لغو نکرده و این شامل فوتبال هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های ایرانی در عربستان و چند ابهام بزرگ!/ سعودی ها هم به ایران می آیند؟

تیم های ایرانی در عربستان و چند ابهام بزرگ!/ سعودی ها هم به ایران می آیند؟