مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-19اقتصادي

آمادگی دانشگاه ارومیه برای شناساندن فرصت های کسب و کار به عموم مردم


مدیر فن آوری و ارتباط با جامعه دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه از ظرفیت حل مسائل صنایع و دستگاه های اجرایی در آذربایجان غربی برخوردار است و همچنین آمادگی دارد تا زمینه های مساعد برای شروع کسب و کار و سرمایه گذاری را به عموم افراد علاقه مند را نشان دهد.

-  هادی الماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروز در آذربایجان غربی به واسطه برخورداری از ثروت های طبیعی گوناگون، ظرفیت ایجاد مشاغل تولیدی بسیاری وجود دارد.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره های تولیدی و انتخاب زنجیره های مزیت دار در سطح استان می تواند به گسترش اشتغال و تولید ثروت برای عموم مردم منجر شود.

مدیر فن آوری و ارتباط با جامعه دانشگاه ارومیه افزود: یکی از زمینه هایی که تمرکز بر آن می تواند برکات زیادی با خود به همراه داشته باشد، بازیافت و فرآوری ضایعات کشاورزی است.

الماسی اذعان کرد: تولید ماده پکتین و اسید تارتاریک 2 ماده پرکاربرد در صنایع غذایی از تفاله سیب و انگور است که مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته و جزو زمینه های سودآور برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی بیان کرد: تولید زغال تهیه شده از زیست توده گیاهی و ضایعات کشاورزی که به آن بایوچار گفته می شود و یا تولید اسانس و کانکریت از گیاهان دارویی یا ضایعاتی نظیر پوست گردو از دیگر زمینه هایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه ارومیه برای شناساندن فرصت های کسب و کار به عموم مردم

آمادگی دانشگاه ارومیه برای شناساندن فرصت های کسب و کار به عموم مردم