مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-19پزشكي

جابه جایی بیماران بین شهرهای خوزستان به دلیل تکمیل بیمارستان ها


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جابه جایی بیماران بین بیمارستان های شهرهای استان خوزستان به دلیل تکمیل ظرفیت تخت ها و تعداد زیاد بیماران خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جابه جایی بیماران بین بیمارستان های شهرهای استان خوزستان به دلیل تکمیل ظرفیت تخت ها و تعداد زیاد بیماران خبر داد.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ابتدای پیک اخیر کرونا در استان خوزستان، بیشترین میزان درگیری در جنوب خوزستان بود اما اکنون بیشتر درگیری و بار مراجعه در شهرهای شمالی و شرقی استان است و در این شهرها، اشغال تخت تقریبا صددرصد است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مراجعه به بیمارستان ها در شهرستان ها بحرانی تر است و در مسجدسلیمان، شوش، اندیمشک، دزفول و ایذه تعداد بیماران بستری زیاد هستند به گونه ای که یکی دو روز پیش مجبور شدیم تعدادی از بیماران مسجدسلیمان را به شوشتر منتقل کنیم.

سلطانی تصریح کرد: در این شهرها تمام عمل های الکتیو لغو شده و بخش های غیرضروری به کووید – 19 اختصاص داده شده است و بیمارستان های این شهرستان ها با همه ظرفیت در حال ارائه خدمت به بیماران کووید – 19 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیماران بین شهرهای خوزستان به دلیل تکمیل بیمارستان ها

جابه جایی بیماران بین شهرهای خوزستان به دلیل تکمیل بیمارستان ها