مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-19سياسي

بهره برداری سیاسی از موضوع زنان سرپرست خانوار قابل قبول نیست


رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به یک مسئله مزمن تبدیل شده و متاسفانه برخی افراد از این موضوع بهره برداری سیاسی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در نشستی مجازی درباره علت عدم موفقیت در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار،گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به یک مسئله مزمن تبدیل شده است و علی رغم سخنان بسیار در مورد اقدام و الگوی موثر برای رفع مسائل زنان سرپرست خانوار، نهایتا با نرخ رشد روز افزون زنان سرپرست خانوار مواجهیم.

وی بیان کرد: گره اصلی و ابر چالش جدی در زمینه زنان سرپرست خانوار را متولی نداشتن آن می بینم و هنوز ما نمی دانیم که مسئله را باید کمیته امداد حضرت امام (ره) پیگیری کند؟ وظیفه وزارت رفاه یا معاونت زنان چیست؟ نهادهای عمومی مثل شهرداری، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و در واقع نهادهایی که رویکرد حمایت اجتماعی دارند چه نقشی دارند؟ همین عدم تولی گری واحد باعث شده است که همچنان اجماع نظری و عملی بر الگوی راهبردی محقق نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث دیگر این است که ما نگاهمان را نسبت به مسئله توانمندسازی زنان سرپرست خانوار روشن نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری سیاسی از موضوع زنان سرپرست خانوار قابل قبول نیست

بهره برداری سیاسی از موضوع زنان سرپرست خانوار قابل قبول نیست