مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19اقتصادي

کشف 3000 تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از توزیع در بازار


رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف حدود 3000 تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از مصرف با اهتمام و هوشیاری پلیس گمرک طی چند روز گذشته در کشور خبر داد.

- رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف حدود 3000 تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از مصرف با اهتمام و هوشیاری پلیس گمرک طی چند روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ ستاد هادی رفیعی کیا افزود: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک ناجا با بررسی های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به محموله بزرگ نهاده دامی وارداتی و ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند و با توجه به ارتباط مستقیم این محموله با سلامت هموطنان از طریق مصرف فرآورده های دامی و طیور موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد محموله های ترخیصی، استان های شمال غربی کشور بود موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استان های مسیر حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه ای تردد محموله ها استعلام و هدایت عملیاتی انجام شد و در نهایت پلیس امنیت اقتصادی استان های مذکور چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان، دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل، 14 دستگاه تریلر را در استان آذربایجان غربی برای بررسی بیشتر متوقف کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3000 تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از توزیع در بازار

کشف 3000 تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از توزیع در بازار