مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19پزشكي

گمنامی سربازان سلامت در آزمایشگاه ها


با توجه به همه گیری کرونا خیلی هابرای مقابله با این ویروس منحوس بسیج شده اند اما در عرصه دفاع، سربازانی گمنام هستند که اسمی از آن ها به میان نمی آید ولی فداکارانه به بیماران خدمت رسانی می کنند و لحظه ای صحنه را ترک نکردند؛ - ایسنا/قزوین با توجه به همه گیری کرونا خیلی هابرای مقابله با این ویروس منحوس بسیج شده اند اما در عرصه دفاع، سربازانی گمنام هستند که اسمی از آن ها به میان نمی آید ولی فداکارانه به بیماران خدمت رسانی می کنند و لحظه ای صحنه را ترک نکردند؛ این سربازان گمنام فعالان آزمایشگاه های پزشکی هستند که بدون ادعا خدمت می کنند.

در قرن چهارم هجری در جرجان کودکی متولد شد که کسی فکر نمی‎کرد به عنوان پدر علوم آزمایشگاهی ایران و جهان لقب بگیرد؛ این حکیم فرزانه 97 سال عمر کرد و آثار بسیاری در حوزه طب از او به جای مانده است که ذخیره خوارزمشاهی معروف ترین آن هاست.

این پزشک جرجانی از دید مشاهدات آزمایشگاهی به تشخیص بیماری ها پرداخت و از این روی 30 فروردین سالروز تولدش روز علوم آزمایشگاهی نام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تا پیش از شیوع کرونا توجه چندانی به کادر درمان نداشتیم در حالی که با شیوع کرونا اهمیت کادر درمان به ویژه پرستاران بر همه عیان شد اما در گام نخست باید بیماری تشخیص داده شود و اینجاست که وظیفه خطیر و حساس سفیدپوشان آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی سربازان سلامت در آزمایشگاه ها

گمنامی سربازان سلامت در آزمایشگاه ها