مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19اقتصادي

بازگشت سامسونگ و ال جی تولیدکنندگان داخلی را دوباره به حاشیه می برد


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: هم اکنون 80 درصد بازار لوازم خانگی در کشور را کالاها و تولیدات داخلی تشکیل داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: هم اکنون 80 درصد بازار لوازم خانگی در کشور را کالاها و تولیدات داخلی تشکیل داده است.

رضا رزقیان در گفت وگو با ایسنا با یک پیش بینی کلی در خصوص بازگشت شرکتهای سامسونگ و ال جی به بازار ایران، اظهار کرد: دو شرکت سامسونگ و ال جی در یک بحران بزرگ ما را تنها گذاشتند و خیال کردند مردم ایران نمی توانند کالاهای مطلوب و با کیفیت تولید کنند، در صورتی که ما هم اکنون کالاهای استاندارد و با کیفیت و قابل رقابت با کالاهای خارجی تولید می کنیم و اگر این دو شرکت دوباره وارد بازار ایران شوند نقش تولیدکنندگان داخلی کمرنگ و آنها را به حاشیه خواهد برد.

وی ادامه داد: هم اکنون 80 درصد بازار لوازم خانگی در کشور را کالاها و تولیدات داخلی تشکیل داده و حدود دو سال است که هیچ کالای خارجی به صورت قانونی وارد کشور نشده است و تمام کالاهای خارجی که در کشور به فروش می رسد از کالاهای موجود در انبار است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد همچنین گفت: وضعیت بازار لوازم خانگی اکنون در رکود کامل به سر می برد و توان خرید مردم نیز پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سامسونگ و ال جی تولیدکنندگان داخلی را دوباره به حاشیه می برد

بازگشت سامسونگ و ال جی تولیدکنندگان داخلی را دوباره به حاشیه می برد