مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19سياسي

تقدیر از سیمبانان برتر شرکت توزیع برق مازندران


مدیرعامل شرکتوتوزیع برق مازندران گفت: به مناسبت 29 فروردین روز جهانی سیمبان از سیمبانان وظیفه شناس و زحمتکش شرکت توزیع برق مازندران قدردانی شد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکتوتوزیع برق مازندران گفت: به مناسبت 29 فروردین "روز جهانی سیمبان " از سیمبانان وظیفه شناس و زحمتکش شرکت توزیع برق مازندران قدردانی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، فرامرز سپری در این مراسم که همزمان در ستاد و امورهای توزیع به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاونین، مدیران ستاد و امورهای توزیع و سیمبانان این استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد اظهار کرد: سیمبانان ژرف اندیشان، فرح اندیشان و بلند همتان صنعت برق هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران سیمبانان را مانند کوهی ستبر و استوار توصیف کرد و افزود : سیمبانان مردانی هستند که در گرمای تابستان که جان می کاهد و در سرمای زمستان که توان می فرساید به سان کوهی ستبر و استوار ایستاده اند که مبادا گزندی بر پیکره تنومند صنعت برق وارد آید .

وی بیان کرد: تلاش و مجاهدتهای شبانه روزی و بی وقفه سیمبانان عزیز در راه آبادانی و ارمغان آوری روشنی در تامین برق مطمئن و پایدار در خدمت به مردم ایران زمین ستودنی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از سیمبانان برتر شرکت توزیع برق مازندران

تقدیر از سیمبانان برتر شرکت توزیع برق مازندران