مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19اقتصادي

هزینه 459 میلیارد تومانی سازمان اوقاف برای مقابله با کرونا


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف اجرای طرح «شمیم خدمت» را از اولویت های این سازمان عنوان کرد و گفت: جمع کل هزینه سازمان اوقاف برای مقابله با کرونا 4,596,959,048,073 ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف درباره اقدامات، عملکرد و فعالیت های این اداره کل در سال 99 اظهار کرد: مجموع موقوفات کشور 207 هزار و 327 و تعداد نیات 306 هزار و 920 است.

این اداره کل در سال گذشته، فعالیت های متنوعی را برای بهره وری هرچه بهتر از این موقوفات انجام داده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی و فعال سازی 801 واحد اجتماعی در مراکز افق بقاع متبرکه با اولویت ارائه خدمات اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین اجرای نیات واقفین با موضوع طلاب و مدارس علوم دینی به صورت خدمات دهی به طلاب و مدارس علوم دینی در قالب طرح مائده آسمانی، نمونه ای از فعالیت های متنوع ما در سال 99 بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: خدمات دهی به هیئات مذهبی در قالب طرح شمیم حسینی و اجرای نیات واقفین با موضوع عزاداری و تعزیه و اطعام سیدالشهدا (ع) و سایر مراسم تعظیم شعائر مرتبط با معصومین علیم السلام از دیگر فعالیت های ما در سال قبل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 459 میلیارد تومانی سازمان اوقاف برای مقابله با کرونا

هزینه 459 میلیارد تومانی سازمان اوقاف برای مقابله با کرونا