مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19سياسي

ائتلافی رخ ندهد احتمال شکست اصولگرایان بالا می رود


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تلاش هایی در جهت ایجاد ائتلاف در بین اصولگرایان در حال انجام است تا دو شورای ائتلاف و وحدت با یکدیگر یکی شوند.

- این مذاکرات همچنان ادامه دارد، اگر این وحدت رخ ندهد، احتمال عدم موفقیت بسیار بالاست.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افرادی که تا کنون برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری پیش از سال جدید مطرح کردند که اگر کسی توانایی قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری را در خود نمی بیند، به این عرصه وارد نشود.

افرادی که تا کنون برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند، باید خود را با این سخن رهبری تطبیق دهند و ببینند که آیا چنین توانایی را در خود می بینند با خیر.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: به مرور از طرف شورای نگهبان به افراد اعلام خواهد شد که حائز شرایط کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستند یا خیر.

در مجموع من فکر نمی کنم که بیش از ده درصد افرادی که در حال حاضر نام شان مطرح است، بتوانند به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شوند.

تلاش هایی برای ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر در حال انجام است وی در خصوص احتمال ائتلاف نظامیان، عنوان کرد: از بین تمامی افرادی که تا به حال برای انتخابات ریاست جمهوری امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلافی رخ ندهد احتمال شکست اصولگرایان بالا می رود

ائتلافی رخ ندهد احتمال شکست اصولگرایان بالا می رود