مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-19سياسي

کمترین سرانه شهرداری ها مربوط به سیستان و بلوچستان است


نماینده مردم خاش، کورین، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمترین سرانه شهرداری کشور به خاش اختصاص دارد که می طلبد دولت با اختصاص بودجه این عقب ماندگی را جبران کند.

- اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان حوزه انتخابیه خاش عدم آسفالت مناسب معابر و خیابان های منطقه است و بیشترین معابر خاکی در استان سیستان و بلوچستان در این منطقه وجود دارد.

نماینده مردم خاش، کورین، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمترین سرانه شهرداری ها در کشور به این حوزه اختصاص دارد، افزود: در صورتی که سرانه درآمد شهرداری کافی نباشد نمی توان خدمات مناسبی به شهروندان ارائه داد.

وی ادامه داد: مسائلی همچون بهبود کیفیت خدمات شهری از طریق لوله گذاری، لایروبی و احداث مسیل های دفع آب های سطحی، خدمات رسانی به محلات کم برخوردار در راستای محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات در محلات شهر از طریق اختصاص بودجه لازم امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: از همین رو سازمان برنامه و بودجه کشور باید نسبت به تخصیص اعتبارات ویژه به شهرداری ها و دهیاری های استان سیستان و بلوچستان جدیت و اهتمام ویژه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین سرانه شهرداری ها مربوط به سیستان و بلوچستان است

کمترین سرانه شهرداری ها مربوط به سیستان و بلوچستان است