مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-19سياسي

جمع آوری خاطرات و تجربیات رزمندگان قشر اصناف و بازاریان استان سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، از تلاش برای ثبت خاطرات رزمندگان استان خبر داد و گفت: جمع آوری خاطرات و تجربیات رزمندگان قشر اصناف و بازاریان صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی در دیدار با رییس سازمان صمت استان سمنان به میزبانی مجتمع اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان، درباره اقدامات حوزه دفاع مقدس در سطح استان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است و در سال جاری اصناف و بازاریان که در سال های دفاع مقدس نقش آفرین بودند نسبت به بزرگداشت 40 مناسبت دفاع مقدس و مقاومت برنامه ریزی شایسته ای داشته باشند.

وی افزود: جمع آوری آثار و اسناد، خاطرات و تجربیات رزمندگان قشر اصناف و بازاریان برای ثبت، ضبط و انتقال به نسل آینده یکی از اقداماتی است که توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در دست اجرا است و می تواند حائز اهمیت باشد.

استفاده از تجربه دوران دفاع مقدس مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس و مستندسازی آن با محوریت دفاع مقدس خبر داد و ابراز داشت: تجلیل از رزمندگان صنعت، اصناف و بازار و بهره گیری از ظرفیت خیران در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس از برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری خاطرات و تجربیات رزمندگان قشر اصناف و بازاریان استان سمنان

جمع آوری خاطرات و تجربیات رزمندگان قشر اصناف و بازاریان استان سمنان