مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-19اقتصادي

استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در نیروگاه های هرمزگان


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان گفت: در نیروگاه های استان فعالیت ها و بهره مندی از توانمندی ساخت داخل موجب شده تا استفاده حداکثری از توان داخل در تأمین قطعات و تجهیزات نیروگاهی محقق شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان گفت: در نیروگاه های استان فعالیت ها و بهره مندی از توانمندی ساخت داخل موجب شده تا استفاده حداکثری از توان داخل در تأمین قطعات و تجهیزات نیروگاهی محقق شود.

رضا مهرانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: ظرفیت اسمی نیروگاه های استان در حال حاضر 3917 مگاوات است که با اتصال واحد گازی دوم نیروگاه کلاس F هنگام به شبکه برق سراسری، این مقدار به 4224 مگاوات خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان تصریح کرد: به منظور آماده سازی نیروگاه ها برای پیک تابستان سال 1400، علاوه بر انجام تعمیرات اساسی، تعمیرات دوره ای نیز در واحدهای مختلف نیروگاهی آغاز شده و امسال برای 2 واحد نیروگاه بخاری بندرعباس برنامه تعمیراتی داریم که یکی از این واحدها اواخر خرداد در مدار قرار خواهد گرفت و واحد دیگر نیز در چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد.

مهرانی در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر بیان کرد: واحدهای بخاری نیروگاه بندرعباس ساخت شرکت GIE ایتالیا می باشد و در سال های گذشته 100% تجهیزات لازم جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در نیروگاه های هرمزگان

استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در نیروگاه های هرمزگان