مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

تسلیت قالیباف برای شهادت سردار حجازی


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار حجازی را دژی مستحکم در دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام دانست.

- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار حجازی را دژی مستحکم در دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تأسف و تألم عمیق قلبی شد.

شهید سردار حجازی، عمر شریف و پربار خود را یکسره وقف مجاهدت مومنانه و مخلصانه برای دفاع از ایران اسلامی کرده بود و یک تنه دژی مستحکم در دفاع از مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان اسلام بود.

آن سردار مومن، انقلابی و ولایتمدار، علاوه بر مبارزه با رژیم ستمشاهی و نقش آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از فرماندهان و مجاهدان شاخص سال های دفاع مقدس بود و از آن دوران با خود نقش جانبازی در راه حق را به یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت قالیباف برای شهادت سردار حجازی

تسلیت قالیباف برای شهادت سردار حجازی