مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

سردار حجازی زندگی خویش را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی سپری کرد


بی شک مجاهدت ها، ایثارگری ها و خدمات ارزنده سردار عزیز حجازی در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و همچنین دانش و توانمندی های دانشگاهی وی گواهی می دهد که زندگی خویش را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی سپری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور طی بیانیه ای درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این بیانه بدین شرح است: أَجْوَدُ النّاسِ مَن جادَ بِنَفسِه وَ مالِهِ فی سبیل الله تعالی انا لله و انا الیه راجعون بی شک مجاهدت ها، ایثارگری ها و خدمات ارزنده سردار عزیز حجازی در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و همچنین دانش و توانمندی های دانشگاهی وی گواهی می دهد که زندگی خویش را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی سپری کرد.

جامعه اسلامی فرهنگیان با عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه غم انگیز را به به محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله)، پاسداران انقلاب اسلامی و بازماندگان، از درگاه حق تعالی برای آن عزیز والامقام علوّ درجات و هم جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده محترم و همرزمان وی، صبر، شکیبایی، عزت و سربلندی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حجازی زندگی خویش را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی سپری کرد

سردار حجازی زندگی خویش را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی سپری کرد