مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان در میدان های جهاد است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی عروج شهید والامقام سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج شهید والامقام سردار جانباز سید محمد حسین زاده حجازی جانشین سلحشور نیروی قدس سپاه، از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی و بنیان گذاران آموزش سپاه استان شهیدپرور اصفهان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و آحاد ملت رشید و قدرشناس ایران و خانواده معظم آن شهید ارجمند تبریک و تسلیت عرض می کنم.

کارنامه تابناک و الهام بخش آن جانباز شریف و با فضیلت که تجلی اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، اخلاص، تدبیر، شجاعت، اخلاق و عقلانیت او در 43 سال مجاهدت و پیشتازی در عرصه های پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و پاسخ به نیازهای کشور و نقش پذیری در صیانت از امنیت و آرامش مردم در هشت سال دفاع مقدس و سپس جغرافیایی مقاومت اسلامی منطقه است؛ منشوری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان در میدان های جهاد است

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان در میدان های جهاد است