مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19ورزشي

تلاش یک ساله قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک


عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانو معلولان گفت: برای کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان، یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا برای نخستین بار عازم پارالمپیک شوم.

- عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانو معلولان گفت: برای کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان، یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا برای نخستین بار عازم پارالمپیک شوم.

اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است، از 19 اردیبهشت با انجام کلاس بندی پزشکی شروع می شود و تا 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای شرکت در این رویداد مهم و کسب سهمیه در کانو معلولان مسافت 200 متر، یک سال است بدون وقفه و در شرایط کرونا تمرینات سنگین و خوبی را پشت سر گذاشتم تا با رسیدن به آمادگی مطلوب، شرایط راضی کننده ای برای کسب سهمیه داشته باشم.

این قایقران معلول درباره نحوه انجام تمریناتش گفت: روزی دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی در دریاچه آزادی پیگیری می کنم و تاکنون هیچ مشکلی نداشتم، البته برای رسیدن به هدفم سختی های زیادی را تحمل کردم تا جواز حضور در بازیهای پارالمپیک را کسب کنم.

وی با تشکر از حمایت های سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی، گفت: با حمایت فدراسیون تمام مقدمات کار برای اعزام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش یک ساله قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک

تلاش یک ساله قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک