مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

اجرای طرح «محله همدل» در استان سمنان/ مطالبه گری روحانیان برای حل مشکلات مردم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان‎ با اشاره به اینکه «محله همدل» یکی از طرح های ماه مبارک رمضان در سطح استان است، گفت: این طرح با محوریت ائمه جماعت و مساجد در حال اجرا است.

- شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان‎ با اشاره به اینکه محله همدل یکی از طرح های ماه مبارک رمضان در سطح استان است، گفت: این طرح با محوریت ائمه جماعت و مساجد در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس عبدالهی صبح دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با روحانیان اعزامی و مستقر استان سمنان در راستای تبیین برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان، بابیان اینکه امام زمان (عج) مانند بهار می مانند و در زیارت شریفه می خوانیم که ایشان می آیند تا ما زنده شویم، تأکید کرد: قبل از اینکه پیامبران اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بیایند هم انسان وجود داشت لذا منظور از این زنده شدن، قطعاً موضوع دیگری است.

وی بابیان اینکه انسان پیچیده ترین موجود خلقت با لایه های متعدد است و لذا ائمه می آیند تا نوعی زندگی خاص به انسان ببخشند که قرآن کریم به عنوان حیات طیبه از آن یادکرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال 99 درباره آن فرمودند که حیات طیبه زندگی با همه ویژگی های خوب است، افزود: فطرت انسانی دارای ویژگی های خوب و بد زیادی مانند صداقت، دست پاکی و… است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «محله همدل» در استان سمنان/ مطالبه گری روحانیان برای حل مشکلات مردم

اجرای طرح «محله همدل» در استان سمنان/ مطالبه گری روحانیان برای حل مشکلات مردم