مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-19سياسي

سلیقه حزبی و شخصی در گزینش کاندیداها به کارگیری نشود


معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: افرادی که در تعیین نماینده ها دخیل هستند سلیقه حزبی و شخصی خود را در گزینش کاندیداها به کارگیری نکنند.

- حجت الاسلام امیر هادی زاده، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه حضور در این دوره از انتخابات و تاثیر آن بر معیشت و کاهش مشکلات جامعه باید برای مردم تفهیم شود اظهار کرد: با توجه به اینکه اولویت امروز مردم معیشت است، لذا حضور در انتخابات برای مردم مهم است، اما اگر فضای انتخابات سمپاشی شود و مردم این فاصله را ببینند که انتخابات جنبه سوری دارد، دیگر به آن اهمیت نمی دهند.

وی افزود: اخلاق و مسائل اخلاق انتخاباتی فرا دینی و فرامذهبی است و نمی توان آن را در یک بخش منحصر کرد، لذا ما باید بدانیم که چه مطلبی دروغ است و دروغ چه اثری در جامعه دارد و در این بخش بیشتر باید در بحث اخلاق انتخاباتی مانور داد.

هادی زاده بیان کرد: با توجه به ساختار انتخاباتی کشور، محکم عنوان می کنیم که ما انتخابات بد نداریم چرا که فیلتری تحت عنوان شورای نگهبان در کشور داریم و کار این شورا این است که فرد اسلامی و دارای تمام معیارهای اسلامی به انتخابات راه یابد پس ما بعد از انتخابات نمی توانیم تمام تقصیرات انتخاب یک فرد را به مردم نسبت دهیم چراکه این فرد از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه حزبی و شخصی در گزینش کاندیداها به کارگیری نشود

سلیقه حزبی و شخصی در گزینش کاندیداها به کارگیری نشود