مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-19اقتصادي

بورسی ها چه انتظاری از سران قوا دارند؟


گفته می شود امروز سران قوا پیرامون مسائل مطرح شده درباره بازار سرمایه گفتگو خواهند کرد.

- کارشناس بازار سرمایه در رابطه با سلب اعتماد حقیقی ها از بازار سرمایه اظهار کرد: از سوی دیگر به دلیل رخداد های ماه های اخیر که ریزش های مکرر بازار را در پی داشته است، اعتماد عمومی از بازار سرمایه تا حد زیادی سلب شده و سهامداران صرفا جهت عدم تحمل افت بیشتر به فروش سهام خود در قیمت های نازل اقدام می کنند.

وی افزود: بنابر این پیش بینی کردن محرک هایی که بتواند به بهبود وضعیت تقاضا در بازار منجر شود و پیدایش روند با ثبات برگشت مجدد اعتماد سرمایه گذاران را در پی داشته باشد، می تواند در این مقطع زمانی با توجه به جذابیت قیمت های فعلی سهام، موثر باشد.

رضاپور نیکرو در رابطه با میزان ریسک افراد حقیقی در بازار سرمایه گفت: سرمایه گذاران عمدتا از ریسک بالا فراری هستند، بنابراین اقدامات و مواضعی که به تنش های سیاسی داخلی و خارجی کشور دامن می زند و با داشتن جوانب اقتصادی، امنیت خاطر سرمایه گذاران را به مخاطره وامی دارد.

وی بیان کرد: می توان با افزایش ریسک سرمایه گذاری و سلب اعتماد عمومی سرمایه گذاران، نگرش حقیقی ها را از بلند مدت به کوتاه مدت تغییر داد و آن ها را از سرمایه گذاری در فضای تولید و کسب و کار مولد و پایدار، به سمت سرمایه گذاری های سفته بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسی ها چه انتظاری از سران قوا دارند؟

بورسی ها چه انتظاری از سران قوا دارند؟