مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-19سياسي

اهداکنندگان خون، در طرح منع تردد شبانه جریمه نمی شوند


سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان با اشاره به آمادگی مراکز این سازمان برای خون گیری، نحوه فعالیت پایگاه های خون گیری در ماه رمضان را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان با اشاره به آمادگی مراکز این سازمان برای خون گیری، نحوه فعالیت پایگاه های خون گیری در ماه رمضان را تشریح کرد.

علی فیضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان تقاضا و استقبال برای اهدای خون، بیشتر در ساعات بعد از افطار انجام می شود و با توجه به اینکه در ساعات بعد از افطار منع تردد شبانه در حال اجرا است، با هماهنگی انجام شده، اهداکنندگان خون می توانند با اطمینان خاطر، در این ساعات نسبت به اهدای خون اقدام کنند و جریمه نخواهند شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت تامین خون بیماران و عدم تمایل برخی از روزه داران برای اهدای خون در طول روز در ایام ماه مبارک رمضان، هماهنگی لازم انجام شده تا اهداکنندگان خون که پس از افطار به برخی از مراکز انتقال خون استان خوزستان مراجعه و خون اهدا می کنند، شماره پلاک خودروهایشان را اعلام کنند تا مشمول جریمه محدودیت تردد نشوند.

سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان با اشاره به نحوه فعالیت پایگاه های خون در ماه مبارک رمضان، گفت: در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداکنندگان خون، در طرح منع تردد شبانه جریمه نمی شوند

اهداکنندگان خون، در طرح منع تردد شبانه جریمه نمی شوند