مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-19پزشكي

کاهش 60هزار مراجعه به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه


معاون اداره کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه بیمه سبب کاهش 60 هزار مراجعه کننده به کارگزاری ها و شعب بیمه تامین اجتماعی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، فرهاد خدایی گفت: این طرح موجب کاهش مراجعات و ترددها، صرفه جویی در وقت بیمه شدگان، رفاه حال و سلامتی مراجعان به خصوص در زمان شیوع از اینکه خوشبختانه در طی  28 روز فروردین ماه جاری و در حالی که بیش ازنیمی از آن هم تعطیل بوده است 5 میلیون نسخه الکترونیک توسط پزشکان صادر شده است گفت از این میزان سه میلون و 300 هزار نسخه مربوط به داروخانه هاست.

وی ادامه داد: این میزان نسخه که  توسط داروخانه ها صادر شده نشان دهنده این امر است که 11هزار داروخانه طرف قرار داد توانسته اند برنامه های مورد استفاده خود در داروخانه را با ایجاد API در سامانه نسخه نویسی تأمین اجتماعی به سامانه متصل کنند.

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره بر اینکه در بسیاری از استان ها به رقم صد درصدی  صدور نسخه الکترونیک توسط پزشک و صد درصدی نسخه پیچی توسط داروخانه رسیده ایم گفت: متاسفانه در برخی استانها از جمله در تهران  به دلایل متعددی چون وسعت و تعدد متخصصین به این مهم دست نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60هزار مراجعه به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه

کاهش 60هزار مراجعه به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه