مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-19پزشكي

نوارهای زردی که مانع نمی شوند!


باافزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کووید 19 و با تغییر رنگ کرونایی در شهرهای آذربایجان غربی ممنوعیتهای متعددی اعلام شد اما از اعلام تا اعمال جدی ظاهرا تفاوت تنها در چند حرف است اما نتیجه فاجعه باری را بدنبال دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی باافزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کووید 19 و با تغییر رنگ کرونایی در شهرهای آذربایجان غربی ممنوعیتهای متعددی اعلام شد اما از اعلام تا اعمال جدی ظاهرا تفاوت تنها در چند حرف است اما نتیجه فاجعه باری را بدنبال دارد.

بدنبال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در ارومیه (مرکز استان) که جز شهرهایی بود که زودتر تغییر رنگ داد و قرمز شد، تجمع در پارکها وبوستانها یکی از ممنوعیت هایی بود که در شهر اعلام شد اما کمتر کسی هست که شاهد تجمع کودکان و اولیای آنها با وجود نوار کشی ها و اعلام شرایط بحرانی در شهر نباشد.

کرونا با گذشت یک و نیم سال ظاهرا هنوز خوف خود را به برخی نشان نداده یا شاید هم دستگاههای متولی فقط به تذکر سطحی بسنده می کنند و اجازه می دهند شهر در منجلاب فرو رود.

پای صحبت احمد یکی از نوجوانانی که در یکی از بوستانهای نسبتا بزرگ شهر با هم سن وسالهای خود والیبال بازی میکند نشستم و با وجود اینکه ماسکی هم به صورت نداشت به ایسنا گفت: مدارس تعطیل است، باشگاهی نیست، مسافرت هم نمی شود رفت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوارهای زردی که مانع نمی شوند!

نوارهای زردی که مانع نمی شوند!