مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-19سياسي

مسئولان زمینه ترویج آموزه های قرآنی در سردشت را فراهم کنند


حافظ کل قرآن کریم در سردشت خواستار فراهم کردن زمینه آموزش و ترویج آموزه های قرآنی در این شهرستان مرزی شد.

- عبدالله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز توسل به آموزه های قرآنی در جامعه به خصوص مناطق محروم و مرزی ضروری است، افزود: متأسفانه در این زمینه اقدامات مناسبی تاکنون صورت نگرفته در حالی که جوانان امروزی تشنه دین و آموزه های دینی و اسلامی هستند.

حافظ 60 ساله قرآن در سردشت با بیان اینکه قرآن به عنوان کتاب زندگی باید جزو برنامه اصلی زندگی ما قرار گیرد، اظهار کرد: بهترین زمان برای فراگیری قرآن سنین جوانی است و باید در این خصوص برنامه ریزی های درستی از سوی مسئولان صورت گیرد.

عبدالهی با گلایه از کمبود امکانات آموزش قرآن در شهرستان سردشت، گفت: گرایش جامعه به سمت قرآن و فرهنگ قرآنی از ضروریات امروز جامعه بوده و تنها راه نجات بشر از گمراهی و معضلات اجتماعی و بلایا توسل و عمل به آیات قرآنی است.

حافظ کل قرآن کریم در سردشت تاکید کرد: قرآن کتابی است که راه رستگاری انسان را در تمام عصرها و زمان نشان می دهد در کنار قرائت این کتاب آسمانی باید فرامین و آموزه های آن به صورت عملی نیز بکار گرفته شود.

عبدالهی با بیان اینکه انس با قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را برای انسان امروزی در پی دارد، گفت: قرائت، درک مفاهیم و انس با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه ترویج آموزه های قرآنی در سردشت را فراهم کنند

مسئولان زمینه ترویج آموزه های قرآنی در سردشت را فراهم کنند