مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-19سياسي

نیازمند برپایی قرارگاه های جهادی جدید در استان قزوین هستیم


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان قزوین بیش از 800 گروه جهادی فعال دارد گفت: این گروه ها نیازمند برپایی قرارگاه های جهادی منظم و جدید هستند.

- فاطمه محمد بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی اظهار کرد: با توجه به شعار سال انتظار می رود همه دستگاه ها و مسئولین امر نگاه ویژه ای به گروه های جهادی و بسیجی داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید موانع پیش روی گروه ها، نیروها و مدیریت های جهادی را برداریم و در این امر قانون افزایش اختیارات سازمان بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از فعالیت گروه های جهادی در استان و کشور حمایت می کنیم بیان کرد: امروز گروه های جهادی استان علاوه بر فعالیت های جهادی در داخل استان دامنه خدمات رسانی خود را در کشور گسترانده اند و برکت حضور آنها در منطقه سیستان و بلوچستان یک اتفاق خوب بود.

وی ادامه داد: هم اکنون گروه های مختلف جهادی استان در سی سخت حضور دارند و این حضور نشان دهنده عظم جهادی جوانان جهادی و مردم عزیز ایران برای محرومان است و به نظر می رسد هر کاری که با رمز بسیج آغاز شود برکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند برپایی قرارگاه های جهادی جدید در استان قزوین هستیم

نیازمند برپایی قرارگاه های جهادی جدید در استان قزوین هستیم