مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-19سياسي

درس ریاضی به احمدی نژاد/ دارایی نهادهای انقلابی زیرنظر رهبری چقدر است؟


باید منتظر ماند و از احمدی نژاد خواست به ما بگویند که ثروت ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان را چگونه حساب کرده اند که به این ارقام رسیده اند و آدرس این ثروت نجومی را به ما بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سیدیاسر جبراییلی، پژوهشگر اقتصاد سیاسی در روزنامه فرهیختگان نوشت: محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق اخیرا در اظهاراتی عنوان کرده اند: اگر ثروت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین مردم به طور مساوی توزیع شود، هیچ فقیری باقی نخواهد ماند.

مهم ترین پرسشی که پیرو این فرمایش احمدی نژاد به ذهن متبادر می شود این است که این دو نهاد چقدر ثروت دارند که توزیع آن به طور مساوی میان همه مردم باعث خواهد شد هیچ فقیری در کشور باقی نماند؟ هرچند ایشان برای ادعای خود هیچ عدد و رقمی ذکر و مشخص نکرده اند که ثروت این دو نهاد دقیقا چقدر است که اگر بین مردم به طور مساوی تقسیم شود، هیچ فقیری باقی نمی ماند، اما می توان با طرح مفروضاتی، به تصویری که احمدی نژاد از ثروت ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان در ذهن دارند و همان را به جامعه القا می کنند، دست یافت.

یک روش این است که ثروت لازم برای رفع فقر از هر فرد ایرانی را برآورد کنیم و از آنجایی که ایشان از تقسیم ثروت این دو نهاد به طور مساوی بین مردم سخن گفته اند، حاصل را در 84میلیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس ریاضی به احمدی نژاد/ دارایی نهادهای انقلابی زیرنظر رهبری چقدر است؟

درس ریاضی به احمدی نژاد/ دارایی نهادهای انقلابی زیرنظر رهبری چقدر است؟