مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-18پزشكي

تمامی کادر درمان کرمانشاه تا پایان هفته جاری واکسن کرونا دریافت می کنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و کادر فوریت ها در دستور کار است و تا روز چهارشنبه هفته جاری همه آن ها در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه واکسیناسیون طی هفته جاری در استان، اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون در استان باید دقت و سرعت و در قالب شیوه نامه وزارت بهداشت و برنامه ریزی هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: روز گذشته 15 هزار و 480 دز واکسن وارد استان شد که برنامه تقسیم بندی شهرستانی آن هم انجام شده و از صبح امروز تزریقات در بیمارستان ها در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و واکسینه خواهند شد.

وی افزود: لیست تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی که باید واکسیناسیون برای آن ها انجام توسط معاونت ها و سازمان های مرتبط مشخص شده است.

شکیبا در خصوص واکسیناسیون بیماران خاص و صعب الاعلاج، گفت: بیماران خاص و سخت درمان نیز از طریق ثبت نام در سامانه ای که توسط دانشگاه به زودی اعلام می شود، ثبت نام خواهند کرد و با تاید معاونت درمان با برنامه ریزی جهت عدم ازدحام، واکسن خود را طی دو هفته آینده دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی کادر درمان کرمانشاه تا پایان هفته جاری واکسن کرونا دریافت می کنند

تمامی کادر درمان کرمانشاه تا پایان هفته جاری واکسن کرونا دریافت می کنند