مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-18دانش

کارگاه آنلاین «نرم افزار HSC Chemistry» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه آنلاین نرم افزار HSC Chemistry را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه آنلاین نرم افزار HSC Chemistry را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا،HSC Chemistry یک نرم افزار مهم و کاربردی در حوزه مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی شیمی و حتی مهندسی معدن است.

به کمک این نرم افزار می توان انواع مدل سازی ها، محاسبات و ارزیابی های ترمودینامیکی و سینتیکی را در زمینه های متالورژی استخراجی (پیرو، هیدرو و الکترومتالورژی)، الکتروشیمی، طراحی فرآیندها و.

انجام داد.

HSC Chemistry قابلیت های عمومی متنوعی نیز دارد که همین امر، آن را به ابزاری ارزشمند برای بسیاری از رشته های مهندسی تبدیل کرده است.

آشنایی با محیط نرم افزار و مرور بخش های مختلف ، اطلاعات ترمودینامیکی واکنش های شیمیایی ، موازنه جرم و انرژی در راکتورها ، بررسی تعادل شیمیایی ، رسم دیاگرام پایداری و رسم دیاگرام پوربه از جمله مباحث و سرفصل هایی که در این کارگاه ارائه خواهد شد.

این کارگاه با تدریس مهندس فرزاد فیروزی ـ دانشجوی دکترای مهندسی مواد دانشگاه صنعتی شریف، روزهای 9 و 10 اردیبهشت، ساعت 9 الی 14، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آنلاین «نرم افزار HSC Chemistry» برگزار می شود

کارگاه آنلاین «نرم افزار HSC Chemistry» برگزار می شود