مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:052021-04-18اقتصادي

پلمب 370 واحد صنفی متخلف در مشهد/ برای اصناف باید مشوق هایی در نظر گرفته شود


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ضمن اعلام این خبر که 370 واحد صنفی متخلف در این شهر پلمب شده اند، گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست، اما باید راهکار دیگری به جز تعطیلی صنوف مدنظر قرار گیرد.

- امیر دلداری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مشهد، با بیان این نکته که حدود 60 درصد اصناف مشهد از پروتکل ها و محدودیت های بهداشتی تبعیت کردند، اظهار کرد: در این خصوص ما اطلاع رسانی کردیم و 25 می کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ضمن اخطار به متخلفین، ادامه داد: سلامت جامعه خط قرمز ماست و بر سر این مسئله کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان این نکته که تا 27 فروردین ماه 600 اکیپ مشترک به منظور بازرسی از اصناف تشکیل شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت 21 هزار تذکر شفاهی، 520 اخطار کتبی، 300 فرم جریمه داده و 370 واحد صنفی پلمب شده است.

دلداری به وضعیت بدِ اقتصادی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: تنها نباید به اجرای محدودیت بین اصناف بسنده کرد، بلکه باید مشوق هایی در بحث تامین اجتماعی، مالیات و دیگر مسائل درنظر گرفت تا شرایط برای اصناف هم بهتر شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد اضافه کرد: اینکه دستگاه ها برای اعطای مشوق به اصناف وعده دهند، اما در نهایت شاهد اجرایی شدن آنان نباشیم صحیح نیست، امروز شرایط اقتصادی به گونه ای است که اصناف از روی اجبار اقدام به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 370 واحد صنفی متخلف در مشهد/ برای اصناف باید مشوق هایی در نظر گرفته شود

پلمب 370 واحد صنفی متخلف در مشهد/ برای اصناف باید مشوق هایی در نظر گرفته شود