مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 20:402021-04-18اقتصادي

مشتریان بزرگ خوزستان، مرغ حواله ای دریافت می کنند


مقرر شده است مشتریان خاص مرغ در خوزستان مانند شرکت ها و موسسات بزرگی که مصرف مرغ زیادی دارند، حواله ای دریافت و به استان های معین مراجعه و مرغ خریداری کنند تا مرغی که در کشتارگاه ها وجود دارد به دست مصرف کننده برسد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مقرر شده است مشتریان خاص مرغ در خوزستان مانند شرکت ها و موسسات بزرگی که مصرف مرغ زیادی دارند، حواله ای دریافت و به استان های معین مراجعه و مرغ خریداری کنند تا مرغی که در کشتارگاه ها وجود دارد به دست مصرف کننده برسد.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه، وضعیت مرغداری ها، میزان تولید و چگونگی توزیع مرغ بررسی شد.

روزانه تقریبا 200 تن مرغ در خوزستان کشتار می شود و مقرر شده است روزانه 75 تن مرغ نیز از استان های لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان خوزستان اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مقرر است روزانه 20 تا 30 تن مرغ منجمد نیز در استان خوزستان توزیع شود و در مجموع روزانه حدود 300 تن مرغ در خوزستان توزیع می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شده است مشتریان خاص مرغ در خوزستان مانند شرکت ها و موسسات بزرگی که مصرف مرغ زیادی دارند، حواله ای دریافت و به استان های معین مراجعه و مرغ خریداری کنند تا مرغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتریان بزرگ خوزستان، مرغ حواله ای دریافت می کنند

مشتریان بزرگ خوزستان، مرغ حواله ای دریافت می کنند