مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 20:352021-04-18اقتصادي

از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!


مدیر یک کشتارگاه صنعتی مرغ در خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز این است که کشتارگاه ها روزانه سرگردان تامین مرغ زنده هستند؛ از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم تا با هزار مشقت و بدبختی مرغ زنده پیدا کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیر یک کشتارگاه صنعتی مرغ در خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز این است که کشتارگاه ها روزانه سرگردان تامین مرغ زنده هستند؛ از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم تا با هزار مشقت و بدبختی مرغ زنده پیدا کنیم.

محمدرضا هدایت در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: کشتارگاه ها طبق وظیفه ذاتی خود آماده کار هستند و اگر با ماکزیمم تولید کار نکنند، نمی توانند هزینه های خود را جبران کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مشکلاتی که در عرضه مرغ کشتار روز وجود دارد، افزود: مشتریان خاص در بازار مانند پیمانکاران شرکت ها و رستوران های بیرون بر، مرغ مورد نیاز خود را از بازار تامین می کنند و این کار موجب می شود مرغی که قرار است به دست مصرف کننده برسد، به سرعت توسط رستوران ها یا پیمانکاران شرکت ها خریده شود که این مساله یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز است.

مدیر یک کشتارگاه صنعتی مرغ در دزفول گفت: یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز این است که کشتارگاه ها روزانه سرگردان تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!

از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!