مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 20:102021-04-18بين الملل

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی


عمره مفرده قرار است در صورت موافقت دولت عربستان، بعد از ماه مبارک رمضان با ظرفیتی محدود با حضور زائرانی از کشور های اسلامی برگزار شود که البته شرط سعودی ها برای پذیرش زائر خارجی تزریق واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سفر به سرزمین وحی با تصمیم سعودی ها در ایام شیوع کرونا شاهد افت و خیز هایی بود؛ تا جایی که حتی در ابتدای شیوع کرونا متولیان حرمین شریفین اقدام به بستن در های مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) کردند و حج تمتع نیز فقط برای افراد ساکن عربستان برگزار شد.

در آستانه ماه مارس سعودی ها در نظر دارند برای تشرف زائران سایر کشور ها به خانه خدا آن هم به صورت محدود برنامه ریزی کنند.

بر همین اساس، عمره مفرده قرار است در صورت موافقت دولت عربستان، بعد از ماه مبارک رمضان با ظرفیتی محدود از کشور های اسلامی برگزار شود که البته شرط سعودی ها برای پذیرش زائر خارجی تزریق واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

علاوه بر این، افرادی که می خواهند از سایر کشور ها به سرزمین وحی مشرف شوند، باید پس از ورود به عربستان، دوباره آزمایش کرونا داده و تاییدیه تزریق واکسن کرونا را نیز همراه داشته باشند تا پس از موافقت پزشکان مورد اعتماد متولیان مسجدالحرام، بتوانند به زیارت خانه خدا مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی