مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-18سياسي

واکسن فقط رایگان و نوبتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، نقشه شوم واکسیناسیون پولی خارج از نوبت در سر هر کس که نفوذ کرده، زود باید آن را با آب هفت دریا بشوید، - انتشار خبری درباره واکسن خارج از نوبت پولی از قول سخنگوی ستاد کرونا و سپس تکذیب آن از سوی روابط عمومی وزارت بهداشت، نشان می دهد چیز هایی در سر آقایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، نقشه شوم واکسیناسیون پولی خارج از نوبت در سر هر کس که نفوذ کرده، زود باید آن را با آب هفت دریا بشوید، زیرا برای یک چنین تصمیمی، پیامدهای خطرناک و ویرانگر می توان متصور بود.

واضح است که از جان عزیزتر نداریم و حتی اگر بهایی گزاف برای واکسن در نظر گرفته شود-با آنکه قیمت تمام شده آن حدود 220 هزارتومان است- بیشتر اقشار ملت را از ضعیف و قوی و دارا و ندار در صف متقاضیان می کند و ما دوباره می رسیم به سر خط! یعنی باید برای به نوبت کردن این قشر عظیم متقاضی فکری کرد، ولی این بار با پول و رانت و فساد! معلوم نیست در کدام کله بی کفایتی اول بار چنین موضوع خطرناکی رخنه کرده است؟! پول داری واکسن بزنی؟! طبق مصوبات قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود تا تزریق واکسن کرونا در کشور بر اساس سند ملی واکسن و با چهار اولویت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن فقط رایگان و نوبتی

واکسن فقط رایگان و نوبتی