مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-18بين الملل

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی


عمره مفرده قرار است در صورت موافقت دولت عربستان، بعد از ماه مبارک رمضان با ظرفیتی محدود با حضور زائرانی از کشورهای اسلامی برگزار شود که البته شرط سعودی ها برای پذیرش زائر خارجی تزریق واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر به سرزمین وحی با تصمیم سعودی ها در ایام شیوع واکسن کرونا را نیز همراه داشته باشند تا پس از موافقت پزشکان مورد اعتماد متولیان مسجدالحرام، بتوانند به زیارت خانه خدا مشرف شوند.

همچنین قرنطینه 72 ساعته از دیگر دستورالعمل های سعودی ها برای پذیرش زائر خارجی به شمار می رود.

به گفته منابع آگاه، هنوز تصمیم سعودی ها برای پذیرش زائر خارجی نهایی نشده است و فعلا عربستان در حال برنامه ریزی برای حضور خارجی ها در این کشور و تدارک تیم پزشکی در صورت بروز مشکل است.

با وجود اینکه در عربستان برخی از مردم اقدام به تزریق واکسن کرونا کردند، شیوع کرونا کنترل نشده است و همچنان این ویروس منحوس قربانی می گیرد.

البته دولت سعودی نیز با وجود اینکه میلیاردها دلار از تعطیلی عمره مفرده برای خارجی ها متضرر شده است، با توجه به نبود زیرساخت های مناسب درمانی آمادگی خود برای تشرف زوار سایر کشورها به عربستان و سرزمین وحی را اعلام نکرده و حتی درباره حج تمتع سال جاری نیز اقدام عملی انجام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی

احتمال ازسرگیری عمره مفرده برای زائران خارجی