مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-18سياسي

بی مهری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سی سخت/ماسوله جنوب در غربت فراموشی


در حوزه گردشگری مجموعه مدیران استانی و شهرستانی پای کار بوده اند اما خود وزارتخانه عملا کار خاصی به خصوص برای روستای هدف گردشگری کریک با آن همه خرابی ناشی از زلزله انجام نداد.

- عبئالحمید پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سی سخت اظهار کرد: به دلیل گردشگرپذیر بودن و حضور گسترده گردشگران و مسافران در طول سال در شهر سی سخت از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برای توجه به این شهر توقع بیشتری داشتیم.

فرماندار دنا گفت: مگر چند شهر گردشگری مثل سی سخت در جنوب ایران داریم؟ چند روستای دارای بافت با ارزش در جنوب ایران مانند روستای کریک یا همان ماسوله جنوب داریم؟.

کریک ماسوله جنوب ایران چند روستای هدف صنایع دستی مثل دهستان سادات محمودی وجود دارد؟ با همه این داشته ها شهرستان دنا نیاز به حضور معاونین یا مدیران وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به این خطه در این روزهای سخت بعد از زلزله و پی گیری مشکلات دارد.

پناهی اظهار داشت: در حوزه گردشگری مجموعه مدیران استانی و شهرستانی پای کار بوده اند اما خود وزارتخانه عملا کار خاصی به خصوص برای روستای هدف گردشگری کریک با آن همه خرابی ناشی از زلزله انجام نداد و روند پیگیری بلاتکلیف مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سی سخت/ماسوله جنوب در غربت فراموشی

بی مهری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سی سخت/ماسوله جنوب در غربت فراموشی