مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-18اقتصادي

فاز اول مجموعه داروسازی «امید فاربد» در اردبیل افتتاح می شود


در سال تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پروژه های در حال احداث با پیشرفت فیزیکی مناسب تداوم دارند که فاز اول کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان با اشتغال زایی300نفر در آینده نزدیک افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو شامگاه امروز در جریان بازدید از محل مجموعه داروسازی امید فارمد پارسیان اردبیل اظهارکرد: فاز اول این مجموعه داروسازی به منظور تولید قطعات پلاستیکی برای شربت و بسته بندی و مواد اولیه انواع داروهای گیاهی و نیز گرفتن اسانس گیاهان دارویی طراحی شده است.

وی افزود: دستگاه های خط تولید تیوپ،  انواع پماد و کرم های مختلف تا 15 روز دیگر نصب می شود با پیشرفت فیزیکی بالای90درصد با اشتغال زایی300نفر افتتاح می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 200نفر در مراکز آموزشی برای راه اندازی فاز اول این مجموعه آموزش می بینند و بیش از800نفر تا پایان امسال در فاز اول و دوم این مجموعه شاغل می شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک 35 هزارمتر مربع در این شهرک زیر بنا ساخته شده، اظهار داشت: خوشبختانه کار فیزیکی سوله های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده است.

بهنام جو این مجموعه را ظرفیت بزرگی برای استان و حوزه تولید گیاهان دارویی دانست و تصریح کرد: این کارخانه در نوع خود یک واحد صنایع تبدیلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجموعه داروسازی «امید فاربد» در اردبیل افتتاح می شود

فاز اول مجموعه داروسازی «امید فاربد» در اردبیل افتتاح می شود