مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-18سياسي

جشنواره تولیدات رسانه ای کیش، کیمیای ایران


ارسال آثار نخستین جشنواره رسانه ای کیش از شنبه 28 فروردین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، در طول سه دهه شکل گیری منطقه آزاد کیش برای نخستین بار جشنواره تولیدات رسانه ای کیش، کیمیای ایران   در این جزیره زیبای مرجانی برگزار می شود.

سید علیرضا علوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه مهلت ارسال آثاراین جشنواره ازشنبه 28 فروردین آغازشده و تا 27 اردیبهشت ادامه خواهد داشت گفت : پس از مراحل انتخاب و داوری آثار، اسامی برگزیدگان نهایی این جشنواره 17 مرداد و همزمان با روزخبرنگار اعلام خواهد شد.

به گفته سید علیرضا علوی رضوی، برای نفرات اول هر بخش 10 میلیون تومان جایزه نقدی و تندیس جشنواره ،  نفرات دوم 5 میلیون تومان و نفرات سوم 3میلیون تومان جایزه نقدی درنظرگرفته شده وجایزه ویژه هیات داوران نیز15 میلیون تومان است.

وی در خصوص اهداف این جشنواره گفت:  تقدیر از آثار برتر، درخشان و تاثیرگذار تولیدکنندگان محتوا در رسانه های ازتباط جمعی،  ترغیب و تشویق به تولید آثار ماندگار و جذاب رسانه ای برای استفاده افکار عموم، تقویت جایگاه کیش به عنوان برند ملی و بین المللی گردشگری و تقویت امید و نشاط در اطلاع رسانی عمومی از کیش از اهداف برگزاری جشنواره کیش کیمیای ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولیدات رسانه ای کیش، کیمیای ایران

جشنواره تولیدات رسانه ای کیش، کیمیای ایران