مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-18ورزشي

دستور مقابله با اماکن و باشگاه های ورزشی متخلف در موج چهارم کرونا


فدراسیون پزشکی ورزشی با دو مکاتبه، خواستار مقابله با فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی متخلفی شد که بر خلاف دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدام به فعالیت در نقاط قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس می کنند.

- فدراسیون پزشکی ورزشی با دو مکاتبه، خواستار مقابله با فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی متخلفی شد که بر خلاف دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدام به فعالیت در نقاط قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون پزشکی ورزشی در دو نامه جداگانه خطاب به ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های پزشکی ورزشی استان های سراسر کشور، خواستار نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر بر فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی شد چراکه فعالیت آن ها بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در نقاط نارنجی و قرمز از نظر شیوع این ممنوع اعلام شده است.

در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی خطاب به ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور آمده است: با عنایت به موج چهارم کرونا در کشور و لزوم نظارت دقیق و مستمر بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی در باشگاه ها و اماکن ورزشی، مستدعی است دستور فرمایید همکاری های لازم با هیات های پزشکی ورزشی استان در خصوص نظارت و رسیدگی به تخلفات احتمالی باشگاه ها و اماکن ورزشی را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور مقابله با اماکن و باشگاه های ورزشی متخلف در موج چهارم کرونا

دستور مقابله با اماکن و باشگاه های ورزشی متخلف در موج چهارم کرونا