مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:002021-04-18سياسي

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه های ملی و مذهبی باشد


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه نظام سلطه به دنبال تحریف مبانی انقلاب است، گفت: بر این اساس پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه ها در همه استان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت الله لطفی، بعدازظهر یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه 24 دستگاه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضویت دارند، اظهار داشت: همه ما افتخارمان خادمی مردم بصیر، فهیم، زمان شناس، دشمن شناس و عامل به وظیفه است.

وی با تاکید بر اینکه رسالت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغ با ریشه دینی و قرآنی است، افزود: کار اصلی را خود مردم در دوران انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و سایر دوره ها انجام دادند و در همه عرصه ها سربلند بیرون آمدند ضمن اینکه تبلیغ دین خدا و شعائر اسلامی مبنای کار ما و حضور مردم در صحنه های مختلف است.

لطفی با بیان اینکه نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کار، حزبی و سیاسی نیست، عنوان کرد: آنچه که مبنا و ملاک است، حرکت در صراط مستقیم ولایت و تحقق منویات رهبری است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: صمیمیت و همکاری خوبی بین همه ارگان ها برای اجرای برنامه های انقلابی در سراسر کشور به ویژه استان یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه های ملی و مذهبی باشد

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه های ملی و مذهبی باشد