مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-18اجتماعي

پایداری جوی در دشت کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان با بیان توصیه هایی خطاب به باغ داران و غله کاران گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی یک هفته جاری در دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان با بیان توصیه هایی خطاب به باغ داران و غله کاران گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی یک هفته جاری در دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پدیده غالب جوی به صورت صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

وی افزود: حداکثر دمای امروز یکشنبه 31 درجه بالای صفر است که با 4 درجه افزایش به 35 درجه خواهد رسید و دمای حداقل نیز از 16 درجه به 20 درجه می رسد.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: رطوبت هوا از 35 درجه به 40 درجه می رسد و حداقل رطوبت در عدد 10 درجه ثابت خواهد ماند، اما وزش باد تا 25 متر بر ثانیه در مناطق مختلف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل قابل پیش بینی است.

ارغوانی ادامه داد: با توجه به تداوم خشکسالی در سال جاری و نبود بارش های مؤثر، غله کاران مناطق دشت کاشان نسبت به آبیاری تکمیلی مزارع اقدام کنند.

وی تأکید کرد: باغ دارانی نیز که درخت آنها بیش از 50 درصد گل دهی داشته است نسبت به سم پاشی علیه مگس میوه مدیترانه ای در نوبت صبح اقدام کنند که بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری جوی در دشت کاشان

پایداری جوی در دشت کاشان