مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-18سياسي

میرسلیم: باید با نظارت صحیح افراد پاکدست تر و کارآمدتری وارد شوراها شوند


نایب رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با بیان اینکه دستاورد 5 دوره شوراها از نظر حیثیتی و عملکردی درخشان نیست گفت: باید با نظارت صحیح افراد پاکدست تر و کارآمدتری وارد شوراها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید مصطفی میرسلیم نایب رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور امروز (یکشنبه 29 فروردین) در نشست مشترک هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیات های عالی نظارت استان ها اظهار داشت: 5 دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا را پشت سر گذاشتیم اما دستاورد آنها از نظر حیثیتی و عملکردی درخشان نیست.

  وی اظهار امیدواری کرد تا با نظارت صحیح افراد پاکدست تر و کارآمدتری وارد شوراها شده که دستاورد های آنان منجر به افزایش اعتماد مردم شود.

نایب رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که مردم چندان به شوراهای شهر و روستا اعتماد نداشته و نگاه مثبتی به عملکرد آنان ندارند.

میرسلیم اظهار داشت: برای بررسی صلاحیت ها فقط باید خدا را در نظر گرفت و براساس مستندات و مدارک واصله از مراجع چهارگانه باید تصمیم گیری در خصوص صلاحیت افراد صورت گیرد؛ آبروی نظام وابسته به این بررسی صلاحیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم: باید با نظارت صحیح افراد پاکدست تر و کارآمدتری وارد شوراها شوند

میرسلیم: باید با نظارت صحیح افراد پاکدست تر و کارآمدتری وارد شوراها شوند