مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-18سياسي

کاهش تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در شهرها و افزایش در روستا


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: نسبت به دوره قبل تعداد کمتری در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده اند ولی در انتخابات شوراهای روستاها شاهد افزایش داوطلبان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحمیدرضا کاظمی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور امروز (یکشنبه 29 فروردین) در نشست مشترک هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیأت های عالی نظارت استان ها اظهار داشت: در انتخابات شوراهای شهر 88 درصد داوطلبان را آقایان و 12 درصد را خانم ها تشکیل می دهند اما به نسبت دوره قبل تعداد کمتری ثبت نام کرده اند ولی در مورد انتخابات شورای روستا شاهد افزایش تعداد ثبت نام کنندگان بودیم.

  وی افزود: یکی از اصلی ترین مراحل هیأت های نظارت در مسیر برگزاری انتخابات رسیدگی به شکایات و بررسی صلاحیت ها است؛ باید صلاحیت افرادی را تأیید کنیم که شایستگی نشستن در مسند مسئولیت را دارند و بعد هم در مقابل افرادی که رد صلاحیت می شوند پاسخگو باشیم تا حقی از آنها ضایع نشود و کسانی که برای تظلم خواهی به سراغ ما می آیند به درستی پاسخ دریافت کنند.

   رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تصریح کرد: باید هیأت های عالی استان ها تا پایین ترین سطح هیأت های شهرستانی با هماهنگی کامل با هیأت مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در شهرها و افزایش در روستا

کاهش تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در شهرها و افزایش در روستا