مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-18اقتصادي

73 کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در حال ساخت است


مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد : 73 کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر زاهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور فسا – داراب – بندرعباس به عنوان یکی از محورهای استان فارس به استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است و عملیات تبدیل آن به بزرگراه در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی افزود: تاکنون حد فاصل شهرستانهای شیراز، سروستان، فسا ( تقاطع جلیان ) و تقاطع زرین دشت-داراب و داراب جنت شهر جمعا به طول 209 کیلومتر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشد و باقیمانده حدفاصل تقاطع جلیان تا تقاطع زرین دشت ( بین شهرستانهای فسا و داراب ) به طول 50 کیلومتر و و کمربندی شهر داراب به طول 4 کیلومتر و جنت شهر به سمت رستاق به طول 19 کیلومتر توسط پیمانکار در حال اجرا است.

  وی ادامه داد: از جمع 73 کیلومتر در حال اجرا حدود 20 کیلومتر آن آماده آسفالت می باشد و طبق برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دستگاهها و ماشین آلاتی که در حال حاضر در محدوده شهرستانهای فسا و داراب در حال انجام عملیات راهسازی هستند مقرر گردیده تعداد دستگاههای راهسازی دیگری نیز اضافه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در حال ساخت است

73 کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در حال ساخت است