مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-18بين الملل

تجمع نظامیان صهیونیستی مجهز به نارنجک های بی حس کننده مقابل مسجد الاقصی


رسانه ها از استقرار نظامیان صهیونیست مجهز به گاز اشک آور و نارنجک بی حس کننده مقابل مسجد الاقصی و برخورد با نمازگزاران خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها از استقرار نظامیان صهیونیست مقابل سجد القصی در فلسطین اشغالی مجهز به گاز اشک آور و نارنجک های بی حس کننده و زد و خورد با نمازگزاران خبر دادند.

به نوشته وبگاه و یک نفر دستگیر شد.

پلیس اسراییل از ابتدای ماه رمضان تجمع در منطقه دروازه دمشق را ممنوع کرد، در حالیکه تجمع شهرک نشینان اسراییلی در مناطق دیگر قدس اشغالی را مجاز دانست.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر اسراییلی از توزیع غذای افطار ویژه ماه رمضان برای روزه داران در مسجد الاقصی جلوگیری می کنند.

نیروهای رژیم صهیونیستی، شامگاه سه شنبه گذشته نیز بلندگوهای مسجدالاقصی در بیت المقدس را خاموش و قطع کردند تا مانع پخش اذان برای نماز عشاء و نماز تراویح از این بلندگوها در نخستین روز از ماه مبارک رمضان شوند.

 چند روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در فلسطین، نزدیک به هفت هزار فلسطینی داوطلبانه در اقدامی هماهنگ با وزارت اوقاف اسلامی، مسجدالاقصی را برای پذیرفتن نمازگزاران در ماه مبارک رمضان آماده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع نظامیان صهیونیستی مجهز به نارنجک های بی حس کننده مقابل مسجد الاقصی

تجمع نظامیان صهیونیستی مجهز به نارنجک های بی حس کننده مقابل مسجد الاقصی