مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-18سياسي

باید صلاحیت افرادی را تأیید کنیم که شایستگی نشستن در مسند مسئولیت را دارند


رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تاکید کرد: یکی از اصلی ترین مراحل هیأت های نظارت در مسیر برگزاری انتخابات رسیدگی به شکایات و بررسی صلاحیت ها است و ما به نوعی به عنوان قاضی انجام وظیفه می کنیم.

- رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تاکید کرد: یکی از اصلی ترین مراحل هیأت های نظارت در مسیر برگزاری انتخابات رسیدگی به شکایات و بررسی صلاحیت ها است و ما به نوعی به عنوان قاضی انجام وظیفه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمیدرضا کاظمی در جلسه مشترک هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیأت های عالی نظارت استان ها که با موضوع نقش و جایگاه هیأت های نظارت بر انتخابات پیش رو برگزار شده بود، بیان کرد: در انتخابات شوراهای شهر 88 درصد داوطلبان را آقایان و 12 درصد را خانم ها تشکیل می دهند اما به نسبت دوره قبل تعداد کمتری ثبت نام کرده اند ولی در مورد انتخابات شورای روستا شاهد افزایش تعداد ثبت نام کنندگان بودیم و امیدواریم ما به عنوان ناظران در مسیر بررسی صلاحیت ها بتوانیم به وظیفه قانونی خود درست عمل کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مراحل هیأت های نظارت در مسیر برگزاری انتخابات رسیدگی به شکایات و بررسی صلاحیت ها است و ما به نوعی به عنوان قاضی انجام وظیفه می کنیم و باید خدا و قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید صلاحیت افرادی را تأیید کنیم که شایستگی نشستن در مسند مسئولیت را دارند

باید صلاحیت افرادی را تأیید کنیم که شایستگی نشستن در مسند مسئولیت را دارند