مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-18ورزشي

طلای آسیا بر گردن قاسم پور/ کشتی آزاد ایران با 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان آسیا شد


تیم ملی کشتی آزاد ایران با 3 مدال طلای حسن یزدانی، کامران قاسمپور و علی شعبانی، 3 نقره علیرضا سرلک، مصطفی حسین خانی و علی سوادکوهی و 2 برنز مرتضی قیاسی و امین طاهری، - جی پلاس؛ در پایان رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی در 86 و کامران قاسمپور در 92 کیلوگرم با شکست رقیبان شان صاحب مدال طلا شدند، مصطفی حسین خانی در 74 کیلوگرم به مدال نقره رسید و امین طاهری نیز در سنگین وزن به مدال برنز رسید.

به این ترتیب با احتساب یک مدال طلای علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم، 2 مدال نقره علیرضا سرلک در 57 و علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم و یک مدال برنز مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم که روز گذشته (شنبه) در جریان رقابت های 5 وزن نخست بدست آمد، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

در روز پایانی این رقابت ها و در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان، در دیدار فینال برابر کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

حسین خانی پیش از این در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت.

وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را 11 بر صفر برد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای آسیا بر گردن قاسم پور/ کشتی آزاد ایران با 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان آسیا شد

طلای آسیا بر گردن قاسم پور/ کشتی آزاد ایران با 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان آسیا شد